Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Tuszyn

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zaświadczenie o wielkości posiadanej nieruchomości lub gospodarstwa rolnego.

Komórka odpowiedzialna

Referat Podatków i Egzekucji

bud. A, pok. 22 ( I piętro)

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta w Tuszynie

bud. A, pok. 1

ul. Piotrkowska 2/4

95-080 Tuszyn

Kto może wystąpić z wnioskiem 

 

 

osoba fizyczna, osoba prawna, ubiegająca się o wydanie takiego zaświadczenia

 

 

 

 

Godziny przyjmowania petentów

poniedziałek  7:30 - 15:30

wtorek 7:30 - 17:00

środa 7:30 - 15:30

czwartek  7:30 - 15:30

piątek 7:30 - 14:00

Uwagi

Brak

Opłaty

Wydanie tego zaświadczenia w zależnosci od stanu faktycznego w danej sprawie podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł , bądź nie podlega opłacie skarbowej, bądź też jest zwolnione z tej opłaty na podstawie ustawy o opłacie skarbowej. 

Opłata skarbowa od dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) - 17 zł (nie dotyczy przypadków wyłączonych lub zwolnionych na mocy ustawy o opłacie skarbowej )

Termin i sposób załatwienia sprawy

Zaświadczenia są wydawane na pisemny wniosek osoby ubiegającej o wydanie zaświadczenia, bez zbędnej zwłoki, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku. Organ podatkowy przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w niezbędnym zakresie postępowanie wyjaśniające.

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie służy zażalenie, które składa się w terminie do 7 dni od daty otrzymania odmowy od organu odwoławczego tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Miasta Tuszyna.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dział VIII A - Zaświadczenia)

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Wymagane wnioski i dokumenty

Osoba fizyczna:

1) wniosek o wydanie zaświadczenia*

Wniosek powinien zawierać dane Wnioskującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL)

Jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo/oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa danego rodzaju.

2) dowód zapłaty opłaty skarbowej

Osoba prawna:

1) wniosek o wydanie zaświadczenia*

Wniosek powinien zawierać dane Wnioskującego (nazwę, adres siedziby, NIP, nr KRS),

2) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego

Jeżeli Wnioskodawca działa przez pełnomocnika, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo/oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa danego rodzaju.

3) dowód zapłaty opłaty skarbowej

Informacje dodatkowe

Brak


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jarosław Fister

Data wytworzenia:
28 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data publikacji:
28 gru 2021, godz. 11:27

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data aktualizacji:
19 lut 2024, godz. 14:39