Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Tuszyn

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wypis i / lub wyrys z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuszyn

Komórka odpowiedzialna

Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa

bud. B, pok. 8 (I piętro)

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta w Tuszynie

bud. A, pok. 1

ul. Piotrkowska 2/4

95-080 Tuszyn

Kto może wystąpić z wnioskiem 

każdy

Godziny przyjmowania petentów

poniedziałek  7:30 - 15:30

wtorek 7:30 - 17:00

środa 7:30 - 15:30

czwartek  7:30 - 15:30

piątek 7:30 - 14:00

Uwagi

Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz informacje o uchwałach Rady Miejskiej w Tuszynie w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego umieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miasta w Tuszynie.

Informacja na temat ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuszyn oraz planów zagospodarowania przestrzennego będących w trakcie opracowania można uzyskać w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Rolnictwa (budynek B, piętro I, pok. 8)

Informacje o nr geodezyjnym działki można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Łodzi, Wydział Geodezji i Kartografii – Stanowisko Pracy w Tuszynie (budynek A, I piętro , pok. 26)

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Czy na danym obszarze obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego, można sprawdzić na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Tuszynie.

Opłaty

1) Wysokość opłaty skarbowej zależna jest od ilości stron formatu A4 wchodzących w skład wypisu i / lub wyrysu.

Wydanie wypisu i/lub wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium : 

od wypisu :

a) do 5 stron – 30 zł

b) powyżej 5 stron – 50 zł

od wyrysu :

a)za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20 zł, nie więcej niż 200 zł.

2) Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa - 17 zł

*Opłata ostateczna obliczona przy odbiorze nie może przekroczyć 250 zł.

Termin i sposób załatwienia sprawy

Wniosek o wypis i/ lub wyrys składa się osobiście lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo.

Wydanie wypisu i / lub wyrysu następuje w ciągu 7 dni od daty wpływu wniosku, maksymalnie w ciągu 1 miesiąca.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej

Wymagane wnioski i dokumenty

1) wniosek o wydanie wypisu i / lub wyrysu z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

2) dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

 

Załączniki do wniosku :

- Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy.

- Dowód zapłaty opłaty skarbowej od pełnomocnictwa

Informacje dodatkowe

Brak


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Urszula Kałuża

Data wytworzenia:
28 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data publikacji:
28 gru 2021, godz. 11:14

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data aktualizacji:
19 wrz 2023, godz. 13:01