Wniosek o wydanie odpisu Aktu Własności Ziemi
Komórka odpowiedzialna |
Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa bud. B, pok. 6 (I piętro) |
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miasta w Tuszynie bud. A, pok. 1 ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn |
Kto może wystąpić z wnioskiem |
1) osoba fizyczna, na którą wydany został Akt Własności Ziemi 2) osoba fizyczna będąca następcą prawnym osób na które został wydany Akt Własności Ziemi 3) osoba fizyczna bądź prawna, która wykaże interes prawny do nieruchomości objętej Aktem Własności Ziemi |
Godziny przyjmowania petentów |
poniedziałek 7:30 - 15:30 wtorek 7:30 - 17:00 środa 7:30 - 15:30 czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 14:00 |
Uwagi |
Brak |
Opłaty |
1) Wniosek nie podlega opłacie 2) za poświadczenie za zgodność z oryginałem - 5 zł od strony. |
Termin i sposób załatwienia sprawy |
Do 30 dni |
Tryb odwoławczy |
Nie przysługuje |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym |
Wymagane wnioski i dokumenty |
1) Podanie 2) dokument wskazujący dokument prawny ( w przypadku osób, które nie są następcami prawnymi osób, których akt dotyczy) 3) oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika. 4) oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej |
Informacje dodatkowe |
Brak |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Urszula Kałuża Data wytworzenia:
28 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Kamil Gorzkiewicz Data publikacji:
28 gru 2021, godz. 11:15
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Gorzkiewicz Data aktualizacji:
19 wrz 2023, godz. 13:01