Ustalenie numeru porządkowego
Komórka odpowiedzialna |
Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa bud. B, pok. 8 (I piętro) |
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miasta w Tuszynie bud. A, pok. 1 ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn |
Kto może wystąpić z wnioskiem |
1) właściciel nieruchomości 2) współwłaściciel nieruchomości |
Godziny przyjmowania petentów |
poniedziałek 7:30 - 15:30 wtorek 7:30 - 17:00 środa 7:30 - 15:30 czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 14:00 |
Uwagi |
Brak |
Opłaty |
1) za złożenie wniosku – 0 zł 2) od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł |
Termin i sposób załatwienia sprawy |
do 30 dni |
Tryb odwoławczy |
Nie przysługuje |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów |
Wymagane wnioski i dokumenty |
1) wniosek o ustalenie numeru porządkowego 2) pełnomocnictwo (o ile zostało ustanowione) |
Informacje dodatkowe |
Brak |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Urszula Kałuża Data wytworzenia:
28 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Kamil Gorzkiewicz Data publikacji:
28 gru 2021, godz. 11:17
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Gorzkiewicz Data aktualizacji:
19 wrz 2023, godz. 13:01