Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Tuszyn

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Podział nieruchomości

Komórka odpowiedzialna

Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa

bud. B, pok. 6 (I piętro)

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta w Tuszynie

bud. A, pok. 1

ul. Piotrkowska 2/4

95-080 Tuszyn

Kto może wystąpić z wnioskiem 

1. właściciel nieruchomości

2. współwłaściciel nieruchomości

Godziny przyjmowania petentów

poniedziałek  7:30 - 15:30

wtorek 7:30 - 17:00

środa 7:30 - 15:30

czwartek  7:30 - 15:30

piątek 7:30 - 14:00

Opłaty

Brak

Termin i sposób załatwienia sprawy

30 dni od daty wniesienia wniosku

Tryb odwoławczy

Na postanowienie w sprawie zaopiniowania wstępnego projektu podziału nieruchomości przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Miasta Tuszyna w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.'

Od decyzji w sprawie zatwierdzenia podziału nieruchomości przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Miasta Tuszyna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2014 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postanowienia administracyjnego.

Wymagane wnioski i dokumenty

1) Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do nieruchomości np. wypis z księgi wieczystej, akt notarialny

2) Wypis i wyrys z katastru nieruchomości obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi.

3) Wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej  (z wyjątkiem podziałów o których mowa w art. 95 + załącznik -postanowienie opiniujące zgodność wstępnego projektu podziału z ustaleniami planu zagospodarowania).

4) Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.

5) Mapa z projektem podziału nieruchomości.

6) Wykaz zmian gruntowych.

Dokumenty wymagane w sytuacji zajścia potrzeby do przedłożenia

1) Pozwolenie o którym mowa w art. 96 ust. 1a, w przypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków.

2) Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej (jeśli zachodzi taka potrzeba)

Informacje dodatkowe

Brak

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Urszula Kałuża

Data wytworzenia:
28 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data publikacji:
28 gru 2021, godz. 11:20

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Gorzkiewicz

Data aktualizacji:
19 wrz 2023, godz. 13:00